Misja 1 – Thalgrund

Zaznacz swojego bohatera i wyrusz nim za wieśniakiem do wioski w „1”, która została zaatakowana przez bandytów. Po dotarciu na miejsce rozpraw się z napastnikami. Wprawdzie mają przewagę liczebną, ale

Settlers

Dario poradzi sobie z nimi bez większych problemów. Kiedy uporasz się z najeźdźcami, wyrusz swoim herosem do klasztoru na północy w „2”. 5 Na miejscu spotkasz Brata Johna (obrazek obok), który zleci ci zadanie rozbudowania osady oraz przydzieli na ten cel kilku ludzi i trochę surowców. Zanim jednak przystąpisz do odbudowy zrujnowanego miasta, udaj się na południowy wschód od klasztoru, gdzie znajduje się pewien wynalazca – Leonardo. Po rozmowie z nim otrzymasz możliwość budowania wież obserwacyjnych. Przystąp do odbudowy miasta. Napraw palące się budynki, po czym postaw ośrodek wiejski, szkołę, a przy niej gospodarstwo i budynek mieszkalny. W międzyczasie skieruj się Dario do „3”, gdzie spotkasz górnika, który poprosi cię o znalezienie jego 

Highslide JS

zaginionego pierścienia. Znajdziesz go na północ od klasztoru, na cmentarzu (obrazek obok). Za wykonanie zadania górnik uhonoruje cię kopalnią żelaza. W tym czasie powinieneś stworzyć jeszcze kilku poddanych i zacząć nimi ścinać drzewa oraz zbierać glinę z pobliskich złóż. Odkryj również tereny na zachodzie wioski oraz te znajdujące się na północny wschód od brodu na północy. Natkniesz się na spore złoża kamienia, a za brodem na glinę. W trakcie  rozwoju

Settlers

miasta udaj się Dariem do miasta w „4”. Burmistrz odda ci kilku łuczników oraz zaproponuje układ – za 500 talarów będziesz mógł kupić nowy oddział strzelców. Wstrzymaj się na razie z inwestycją i wyrusz bohaterem do miasta w „5”. Podejdź do zarządcy osady (obrazek obok), który za kilkaset talarów zaoferuje ci drużynę rycerską. Tutaj również wstrzymaj się z wydaniem pieniędzy. Zamiast tego, w szkole rozpocznij prace nad poborem. Kiedy dobiegną one końca, wybuduj  baraki i rozpocznij szkolenie żołnierzy. 6

Highslide JS

Zbierz wszystkie swoje oddziały i ustaw je w jednym miejscu, najlepiej za brodem na północy. Następnie udaj się Dariem do bramy w „6”. Okaże się, że jest ona zamknięta, a klucznik został porwany przez bandytów. Zbierz wszystkie wojska i wyrusz na obóz przeciwnika leżący w lesie w „7”. Dzięki przewadze liczebnej powinieneś szybko uporać się z wrogiem (obrazek obok). Kiedy to nastąpi, zniszcz twierdzę i po uwolnieniu klucznika wyrusz za nim swoim bohaterem. Teraz możesz przekroczyć bramę, kończąc tym samym zadanie.

Programing: kreatywna-strona