MISJA 2 – RIDGEWOOD

Początek zadania przypomina poprzednią misję. Zaznacz Dario oraz wojowników, którzy mu towarzyszą (są na południowym zachodzie w „1”) i wyrusz nimi przez las do atakowanej wioski w „2”. Po drodze zaatakują cię bandyci, ale nie przejmuj się nimi, ponieważ spokojnie im uciekniesz. Kiedy dotrzesz do osady, załatw bandytów i rozpocznij jej odbudowę. Na północy postaw kopalnię gliny i zapewnij górnikom dach nad głową oraz miejsce, gdzie będą  mogli coś przekąsić.

Settlers

Odbuduj również ośrodek wiejski i postaw szkołę. Równocześnie wyślij kilku poddanych oraz paru żołnierzy na zachód do „3”. Uporaj się z małą grupą bandytów i wybuduj kamieniołom, a nieco bardziej na zachodzie kopalnię żelaza (obrazek obok). Jest to również świetne miejsce do wyrębu lasu i zbudowania kolejnego ośrodka wiejskiego (chociaż z tym nie musisz się jeszcze spieszyć. Rozpocznij także pracę nad nowymi technologiami – budownictwem i poborem. Dzięki pierwszemu będziesz mógł wznieść chatę ceglarza oraz tartak, które zwiększą  twoje dochody. Jeśli będziesz miał już Highslide JSodpowiednią ilość surowców, możesz także rozwinąć w twierdzę swój kasztel, a następnie opracować w szkole koła zębate, dzięki czemu będziesz w stanie stworzyć chatę kamieniarza i pomnożyć ilość kamieni. W trakcie rozwoju zostaniesz poinformowany o dwóch wrogich obozach, znajdujących się w „4” i „5”. Wkrótce po tym przeciwnik zaatakuje przez strome przejście na południe twojej bazy (obrazek z prawej), jednak z dwoma drużynami oraz bohaterem (pamiętaj, że możesz wykorzystywać jego specjalne umiejętności) dasz sobie z nimi radę. Po odparciu jeszcze jednego szturmu pojawi  się animacja, z której dowiesz się, że w obozie

Settlers

przeciwnika w „4” pozostała jedynie garstka wojowników. Zbierz szybko wszystkich swoich ludzi i wyrusz tam. Roznieś w pył obrońców (obrazek obok) i uwolnij więźniów. Oprócz kilku poddanych spotkasz również uczonego, dzięki któremu będziesz mógł od tej pory stawiać wieżyczki obronne. W tym czasie postaw w wiosce koszary, a Daria skieruj za rzekę na północy. W „6” spotkasz kupca, który złoży ci dwie propozycje. Pierwsza to sprzedaż 100 jednostek drewna za 200 talarów, natomiast druga  to danie mu 200 jednostek żelaza w zamian za 400 talarów. Kolejnym krokiem jest

Highslide JS

skierowanie się do wioski w „7”. Porozmawiaj z jej burmistrzem (obrazek obok), który opowie ci o tym, że bandyci chcą zaatakować jego miasto. Twoim zadaniem jest jego obrona, dlatego w koszarach szybko stwórz około 3 oddziały włóczników, a burmistrzowi przekaż 500 talarów. Dzięki nim zwerbuje on dodatkowych wojowników, którzy znacznie ułatwią obronę. Wyślij swoich pikinierów na trakt znajdujący się na wschód od wioski, której masz bronić i przygotuj się na atak.  Pamiętaj również, aby w głównej bazie

Settlers

pozostawić kilka oddziałów piechurów, ponieważ bandyci mogą próbować ją zaatakować. 8 Ponieważ wróg dysponuje głównie konnicą, szybko się z nim rozprawisz (obrazek obok). Po odparciu szturmu otrzymasz zadanie obrony kolejnej osady, tym razem na południowym wschodzie w „8”. Pojawi się tam nowy bohater z grupą żołnierzy. Oddziały te w zupełności wystarczą, żeby zdławić opór napastników, ale nic się nie stanie, jeśli podeślesz tam swoje pozostałe oddziały. Po kilku minutach wróg zaatakuje, jego pokonanie jest równoznaczne z odniesieniem zwycięstwa w misji.

 

Programing: kreatywna-strona