MISJA 4 – CLEYCOURT

Zaczynasz z kasztelem, trzema bohaterami i kilkoma poddanymi na wschodzie w „1”. Od razu przystąp do budowy ośrodka wiejskiego, szkoły oraz gospodarstwa i chaty, które zapewnią twoim pracownikom nocleg i wyżywienie. Stwórz także kilku dodatkowych podwładnych i wyślij ich na zachód do „2”. Zajmij pobliskie kopalnie (dwie gliny i jedną kamienia), a wolnym cywilom rozkaż zbierać potrzebne surowce (na początku głównie drewno, którego może brakować). Kiedy skarbiec zacznie się powoli napełniać, przystąp do stawiania koszar i rekrutacji jak największej ilości wojowników z mieczami (nie stworzysz ich zbyt wielu z powodu małej liczby jednostek żelaza). Kiedy zakończysz werbunek, połącz wojsko ze swoimi trzema bohaterami i wyrusz wszystkimi do wrogiego obozu, znajdującego się na południu w „3”. Zdław opór przeciwnika (przydadzą się umiejętności poszczególnych herosów), a następnie przystąp do niszczenia budynków. Zanim przystąpisz do budowy kopalni żelaza, zabezpiecz sobie przedpole. Na polance znajdującej się na zachód od bazy, którą przed chwilą zrównałeś z ziemią, postaw kilka wieżyczek i przemień je w balisty. Przy strukturach  postaw swoich bohaterów i

Settlers

obserwuj, jak przeciwnik wykrwawia się podczas nieskutecznych szturmów. W tym czasie przystąp do budowy ośrodka wiejskiego, kopalni oraz budynków, które zaspokoją podstawowe potrzeby górników. Na koniec rozwiń wszystkie budynki i technologie militarne tak, aby otrzymać piechura z długim mieczem. Wyszkól 3–4 oddziały takich rycerzy, po czym połącz ich z bohaterami i wyrusz na zachód do „4”, gdzie znajduje się wrogi garnizon. Rozpraw się z obrońcami i zrównaj z ziemią twierdzę przeciwnika (obrazek obok). Następnie wyrusz do miasta na północy w „5”, gdzie spotkasz burmistrza.  Porozmawiaj z nim. Zleci ci zadanie rozprawienia się z okolicznymi bandytami.

Highslide JS

Skieruj się do wodospadu (obrazek z prawej) znajdującego się na zachodzie w „6”. Przejdź przez niego i poczekaj, aż animacja dobiegnie końca. Następnie wyrusz Dariem w pościg za zbójcami. Biegnąc przez wąwóz dotrzesz w końcu do  ukrytej w lesie wioski w „7”.

Settlers

Pojawi się kolejna animacja. Kiedy dobiegnie końca, przyślij do miasta na północy kilku poddanych i w wyznaczonym miejscu postaw szkołę. Na koniec skieruj Daria na wschód do „8”, gdzie natkniesz się na Leonarda stojącego przy tajemniczej maszynie (obrazek z lewej).

Programing: kreatywna-strona