MISJA 5 – POWÓDŹ

Misja,  z którą można bardzo szybko się uporać. Zaczynasz z kilkoma

 

Settlers

poddanymi oraz trzema bohaterami na wschodzie w „1”. Robotnikom rozkaż budowę wiejskiego ośrodka, szkoły i wyrąb lasu, natomiast jednego z herosów wyślij na północ do „2”. Na miejscu spotkasz naukowca (obrazek obok), który będzie chciał, abyś wypełnił dla niego kilka zadań. Pierwszym jest dostarczenie mu 1000 jednostek drewna. Jeśli wysłałeś swoich ludzi do karczunku, to powinieneś już w tej chwili przeprowadzić transakcję. Jednym z bohaterów udaj się do miasta na północy w „3”. Spotkasz tam pewnego kupca, który zaproponuje ci układ – w zamian za 500 sztuk drewna ofiaruje ci 1000 jednostek gliny, niezbędnej naukowcowi. Porozmawiaj z naukowcem, który zleci ci kolejne zadanie – zapewnienie 1000 jednostek żelaza. Przed jego wykonaniem powinieneś wysłać swoich podwładnych do wydobycia gliny  (ewentualnie zbudować kopalnię na pobliskich złożach)i uzbierać 500

Highslide JS

sztuk tego surowca. W tym czasie skieruj swojego herosa stojącego w mieście do drugiego handlarza, znajdującego się nieco na zachód (obrazek obok). Za 500 jednostek gliny zaoferuje ci 1000 sztuk żelaza. Skorzystaj z oferty i porozmawiaj z naukowcem – będzie miał jeszcze jedną prośbę. Tym razem chodzi o siarkę, którą handluje kupiec na północy w „4”. Okaże się jednak, że zapasy są 

Settlers

zamknięte na klucz, który ukradli bandyci. Odebrać go może tylko schwytana misję wcześniej złodziejka – Ari. Kiedy uzyskasz nad nią kontrolę, skieruj ją na południe do #8222;5”. Znajduje się tutaj podziemne przejście (obrazek po lewej), prowadzące do obozu przeciwnika w „6”. Skorzystaj z niego i kieruj się na północ. Kiedy zbliżysz się do bandytów,  skorzystaj ze swojego kamuflażu, aby ich ominąć. Musisz dotrzeć do

Highslide JS

drewnianej skrzyni stojącej przy drewnianej chatce (obrazek po prawej). Wcześniej natkniesz się na inne kufry, jednak będą one puste. Po wyjęciu klucza szybko wróć do podziemnego przejścia, a potem do kupca na północy. Na drodze będzie stała spora grupa przeciwników, dlatego koniecznie skorzystaj z kamuflażu. Kiedy oddasz klucz, kupiec w zamian za 1000 talarów podaruje ci 2000 jednostek siarki. Daj ją naukowcowi, a misja dobiegnie końca.

 

Programing: kreatywna-strona