MISJA 2 – WIELKA RZEKA

Twoim głównym zadaniem jest dostanie się do Ereka, przebywającego niedaleko obozu przeciwnika na północy. Rozpoczynasz z małą osadą na południowym zachodzie w „1”. Zacznij jej rozbudowę i jak najszybciej przystąp do tworzenia wojsk. Kiedy twoja armia będzie wystarczająco silna, przepraw się przez most na północy i rozpraw się z przeciwnikiem na wschodzie, dzięki czemu cała bogata w surowce kraina stanie przed tobą otworem.  Teraz

Settlers

powinieneś bez problemu szybko rozwinąć swoje miasto i przystąpić do tworzenia kolejnych oddziałów. Skieruj je na wschód do „2”, gdzie pewien człowiek zleci ci zadanie zniszczenia okolicznej wieży, ale bez zabijania żadnego z jej obrońców. Rzuć jak najwięcej swoich wojsk na budynek i przystąp do jego niszczenia (obrazek obok). W ramach podziękowania otrzymasz kilka oddziałów piechurów, którzy będą podążać za twoim bohaterem.  W międzyczasie, w lewym górnym rogu, powinien pojawić się zegar odliczający 20

Highslide JS

minut. Kiedy dojdzie on do zera, przeciwnik zaatakuje twoją startową osadę oddziałem rycerzy na koniach (obrazek obok), dlatego warto wcześniej zwerbować kilka oddziałów pikinierów i wzmocnić się dodatkowymi wieżyczkami obronnymi. Po odparciu ataku wyślij swoje wojska na północny zachód do „3”. 

Settlers

Po drodze będziesz musiał zmierzyć się z małym oddziałem przeciwnika, ale nie powinien on stanowić większego zagrożenia. Kiedy dotrzesz na miejsce, porozmawiaj z okolicznym handlarzem (obrazek obok), od którego będziesz mógł zakupić kilka armat. Warto w tym miejscu postawić nową osadę z militarnymi budynkami. Ponownie zaznacz swoje wojska i wyrusz na północny wschód do „4”, gdzie w górach znajdziesz mały obóz wroga. Pokonaj obrońców i zrównaj z ziemią wieżę, dzięki czemu oponent nie będzie w stanie tworzyć nowych wojowników. Wróć do swojej osady na północnym zachodzie i rozpocznij budowę mostu. Kiedy skończysz, przepraw się oddziałami na drugą stronę i zacznij walczyć z wojskami, które cię zaatakują.  Możesz także postawić przy moście wieżyczki obronne i próbować

Highslide JS

ściągać pod nie przeciwników. Tak czy owak najważniejsze zadanie mają armaty, ewentualnie łucznicy. Na wzgórzu na zachodzie znajduje się silnik spalinowy należący do wroga. Musisz za wszelką cenę go zniszczyć, dzięki czemu wieżyczki wroga przestaną strzelać. Wtedy bez problemu rozprawisz się z ludźmi broniącymi garnizony w „5” oraz drugim silnikiem, który otworzy zamkniętą bramę. Wystarczy przez nią przejść i dojść krętą ścieżką na wschodzie do Ereka (obrazek powyżej).

Programing: kreatywna-strona