MISJA 4 – KARAWANY HANDLOWE

Rozpoczynasz z dwoma rozdzielonymi grupami, bohaterami w przełęczy w „1” oraz kilkoma obywatelami przy rzece w „2”. Jak najszybciej zacznij rozbudowywać swoją małą osadę, a brakujące surowce (głównie żelazo) uzupełniaj przy pomocy targowiska. W tym czasie skieruj swoich herosów do obozu najemników w „3” i wynajmij oddziały, które pomogą ci w walce. Drugi z takich obozów znajdziesz na północy w „4”, jednak do niego dostaniesz się w dalszej części gry. 

Settlers

Polecamy także postawienie koszar w miejscu, gdzie twoi bohaterowie zaczynali misję, dzięki czemu będziesz miał stały dopływ nowych wojsk. Zbierz jak najsilniejszą armię i wyrusz w stronę obozu bandytów, znajdującego się na szczycie wzgórza w „5”. Wyciągnij ich na otwarte pole i zacznij stopniowo eliminować (obrazek po lewej). Na koniec zniszcz wieżę oraz namioty, dzięki czemu nie będą cię już więcej nękać. Podobne obozy znajdziesz jeszcze na  wzgórzach na wschodzie w „6” i południu w „7”. Warto je zniszczyć, aby

Highslide JS

zapewnić sobie względny spokój w dalszej części zadania. Kiedy teren będzie czysty, ściągnij obywateli i w trzech wyznaczonych punktach postaw studnie czerpane (obrazek po prawej). Od tej pory co  kilka minut z miasta na

Settlers

zachodzie w „8” będzie wyjeżdżać karawana, którą musisz chronić aż do zamku na wschodzie w „10”. Jednocześnie w okolicy pojawi się kilka oddziałów konnych przeciwnika, które koniecznie musisz wyeliminować (obrazek po lewej). W rozprawieniu się z nimi pomocni mogą okazać się najemnicy oraz włócznicy, których zwerbuj z koszar postawionych w centrum mapy. Kiedy do zamku dojedzie sześć wozów, otrzymasz zadanie eskorty kolejnej partii kupców, tym razem z miasta na północy w „9”. Najlepiej podzielić armię na dwa oddziały – jedna niech eskortuje karawany, a druga ciągle patroluje drogi przejazdowe, dzięki czemu przeciwnik cię nie zaskoczy.

Programing: kreatywna-strona