MISJA 5 – WYŚCIG Z CZASEM

Zaczynasz na północnym wschodzie w „1” ze średnio rozbudowaną wioską, w której musisz szybko rozwinąć wieżyczki obronne. Szybko zdasz sobie sprawę, że w pobliżu występują jedynie śladowe ilości żelaza, dlatego ważne jest umiejętne wykorzystanie targowiska.  Kiedy

Settlers

będziesz posiadał wystarczającą ilość surowców, ulepsz cztery wieżyczki. Następnie skieruj jednego z bohaterów na południe do „2”, gdzie spotkasz człowieka obsługującego most zwodzony (obrazek obok). Porozmawiaj z nim, dzięki czemu most zostanie opuszczony, a ty będziesz mógł się przeprawić na drugi brzeg. Ważne jest, aby w tym momencie posiadać już wszystkie budynki i technologie, dzięki  którym będziesz mógł werbować strzelców wyborowych.                                                                                                          Highslide JSZwerbuj jak najwięcej tego typu oddziałów i przejdź nimi na drugą stronę mostu. Staniesz przed wyborem podążenia jedną z trzech ścieżek. Ta, która skręca w lewo, jest najkrótsza, jednak dosłownie nafaszerowana wrogimi wieżyczkami. Środkowa jest trochę dłuższa i z kilkoma oddziałami przeciwnika, natomiast jeśli zdecydujesz się iść w prawo, odkryjesz złoża żelaza. Tak czy inaczej przebij się do rozległego pola, na którym stoi wieża meteorologiczna w „3” i rozpraw się z okolicznymi przeciwnikami (obrazek powyżej). Zniszczenie dziesięciu wrogich budynków spowoduje, że uzyskasz kontrolę na budowlami, dzięki 

Settlers

którym możesz zmieniać pogodę. Przywołaj zimę i przepraw się całą armią na zachodni ląd. Przebij się na skraj mapy, gdzie natkniesz się na wrogi obóz w „3”. Rozpraw się z obrońcami (obrazek obok) i zniszcz wszystkie budynki, co spowoduje uwolnienie więźnia. Wyrusz z nim na północ, pacyfikując po drodze kolejną warownię przeciwnika w „4”. Na koniec wystarczy jednym z bohaterów porozmawiać ze strażnikiem stojącym przy bramie, prowadzącej do miasta w „5”.

 

Programing: kreatywna-strona